top button Created with Sketch.

10 Motive pentru care un website este important pentru afacerea ta


De ce este important website-ul pentru afacerea ta? Dacă stăm să numărăm, motive vom găsi 1000, dar pentru început noi vă prezentăm doar 10 dintre ele.

 

1. Clienții verifică site-ul companiei înainte să apeleze la serviciile ei

Oamenii care se respectă, își respectă și timpul propriu și se vor documenta înainte să acționeze. De aceea, vor căuta mai întâi numele companiei pe Internet pentru a afla informații suplimentare și apoi vor apela la serviiciile acesteia. Dacă activitatea pe care o desfășori nu poate fi găsită în mediul online va pierde și din credibilitate și din numărul potențialilor clienți.

 

2. Îți promovezi afacerea

Internetul reprezintă o modalitate eficientă de promovare pentru afacerea ta, pentru că informația este difuzată rapid către un număr foarte mare de persoane. Indiferent că alegi să utilizezi instrumentele de promovare Google AdWords, motoarele de cautare ori Social Media, afacerea ta va fi cunoscută în mediul online, iar acest lucru îți garantează popularitate și mai mulți clienți.  

 

3. Website-ul asigură acoperire globală

Un mare avantaj al site-urilor este că acestea sunt la dispoziția clienților și a potențialilor clienți oricând și oriunde. Accesul 24/7 le oferă posibilitatea să cunoască serviciile pe care le prestezi, ofertle proaspăt lansate, produsele pe care le vinzi atât persoanelor din țara ta, cât și celor de peste hotare. Faptul că oricine, din orice colț al lumii îți poate urmări activitatea îți dă șansa să-ți extinzi business-ul, iar unii agenți economici străini ar putea fi interesați de domeniul activității tale și chiar ar fi dispuși să colaboreze.

 

4. Oferă credibilitate

O afacere de succes se bazează pe credibilitate. Dacă nu ai un site de prezentare prin care să câștigi încrederea clienților, nu ai cum să-ți dezvolți afacerea și să faci cunoscut numele companiei pe care o reprezinți. Indiferent că ai o companie proaspăt lansată sau cu o experiență bună în spate, investiția într-un website îți oferă beneficii pe timp îndelungat. Afișarea publică a serviciilor pe care le prestezi, a programului de lucru, a locației și a datelor de contact îți oferă șansa să fii la un click distanță de clienți.

 

5. Utilizezi timpul și banii eficient

Munca depusă pentru a expedia e-mailuri sau pentru a tipări și difuza diverse broșuri și pliante în scop informativ este solicitantă, dar necesită și investiții. Dacă vrei să alegi o cale mai ușoară și mai eficientă pentru a informa publicul țintă ai nevoie de un website! Astfel, informațiile vor fi accesibile pentru toți în același timp, vor fi recepționate mai rapid, iar efectul va fi unul pe măsura așteptărilor.

 

6. Îți îmbunătățești relația cu clienții

Comunicarea între companie și client este cel mai important proces în stabilirea colaborării ulterioare! Prin intermediul unui site ai posibilitatea să interacționezi cu clienții – le poți răspunde în timp util la întrebările pe care le au, îi poți implica în diverse activități distractive online, le poți oferi sfaturi prin intermediul articolelor. În acest mod vei ști care sunt așteptările publicului și cum îți poți adapta serviciile la necesitățile acestuia.

 

7. Numele companiei poate deveni un brand

Un website creativ, original, care prezintă conținut de calitate, va trezi interesul publicului și ai mari șanse să devii cunoscut nu doar la nivel național, ci și internațional. Astfel, îți poți promova logo-ul, iar feedbackurile pozitive adresate firmei pe care o reprezinți îți vor asigura o reputație bună și noi clienți fideli.

 

8. Informare oficială

O altă modalitate de a stabili relații strânse cu publicul este publicarea informațiilor pe blogul site-ului – aici pot fi postate articole, poze sugestive, filmulețe, reportaje de la diverse evenimente importante, interviuri cu personalități marcante, prin care vei demonstra aprecierea față de produsele și serviciile companiei. În plus, poți apăra reputația firmei în cazul în care au fost distribuite informații eronate, publicând o dezmințire oficială. Tot pe blog poți posta anunțuri despre evenimentele care se apropie sau poți organiza diverse concursuri.

 

9. Ții pasul cu inovația

O companie care nu are un website nu prezintă mare interes, iar activitatea nu va atinge așteptările dorite. De aceea, este bine să arăți lumii întregi că înfrunți competitivitatea prin intermediul inovației, prin creativitate, originalitate și o bună organizare. Trăim în era tuturor posibilităților și ar fi păcat să nu profităm de instrumentele pe care ni le oferă noile tehnologii astfel încât investițiile noastre să genereze profit.

 

10. Nu depinzi de stocuri

Gestionarea unui magazin online costă mai puțin comparativ cu cea a unui magazin fizic, necesită mai puțin efort și oferă mai multe avantaje. Printre acestea se numărăr și eliminarea spațiului de stocare a produselor. Astfel, te vei putea concentra pe produse atașând fotografii sugestive, descrieri detaliate, pe care mai apoi să le promovezi.

Indiferent de domeniul în care activează compania pe care o reprezinți, un website este elementul care îți asigură promovare, utilizarea eficientă a timpului și a banilor, dar și o bună reputație. Totuși, dacă în spatele site-ului tău nu stă o echipă de profesioniști, atunci toate eforturile depuse pot fi egalate cu zero. Crearea și administrarea site-ului sunt procese care necesită investiții și efort! De aceea, de bugetul pe care îl veți rezerva acestor compartimente depinde și succesul pe care îl va avea compania.