logo
Viber Phone Whatsapp
top button Created with Sketch.

5 motive pentru care afacerea ta are nevoie de o aplicație mobilă


Aplicațiile mobile reprezintă viitorul strategiilor de marketing. Dacă până acum trecerea afacerilor în mediul online era considerată apogeul succesului, în prezent site-urile web rămân în umbra aplicațiilor mobile. Afacerile care ajung pe dispozitivele mobile prin intermediul unei aplicații sunt mai aproape de clienți, vând mai mult și capătă încredere. Oamenii petrec peste 5 ore pe zi accesând telefonul mobil. Iar, un raport al eMarketer a arătat că, în 2020, 90% din timpul petrecut de oameni pe internet mergea către aplicații, și nu spre site-urile web.
 

Pentru că epoca de aur a mall-urilor a intrat într-un lung repaus, mai ales din cauza COVID-19, oamenii s-au orientat către magazinele online. Dar, nu pentru mult timp căci au descoperit aplicațiile mobile, care le fac viața foarte ușoară. Astfel, ne-am obișnuit să solicităm taxi prin aplicație, să trimitem la cumpărăuri un agent special, care ne va aduce produsele până la ușa casei, să comandăm mâncare și chiar să participăm la diferite cursuri și traininguri tot prin intermediul unor aplicații mobile. 
 

Afacerea ta are nevoie de o aplicație mobilă pentru că:    
  
1.    Se încarcă mai repede decât site-urile mobile.

Aplicațiile mobile salvează setările utilizatorului și nu necesită încărcarea  întregului conținut în browser. Iată de ce timpul de încărcare pentru aplicații mobile depinde doar de viteza și calitatea conexiunii la Internet. Pe lângă viteza de încărcare, aplicațiile mobile depășesc site-urile datorită: accesului la funcțiile telefonului - cameră video, GPS, recunoaștere vocală, integrarea cu rețelele sociale. Utilizatorii aleg ceea ce este mai rapid și mai ușor în aplicare, de aceea vor opta pentru o aplicație pe Android sau iOS în loc de un site mobil.
 

2.    Sporește gradul de popularitate a brandului. 

O aplicație mobilă poate fi mai eficientă în acest sens decât alte strategii de marketing, iar dacă acestea funcționează în ansamblu efectul este și mai puternic. După ce utilizatorul instalează aplicația pe dispozitivul său, va întâlni marca dvs. de nenumărate ori pe zi. De asemenea, aplicațiile vă permit informarea într-un mod eficient al utilizatorilor prin trimiterea de notificări push cu mesaje tranzacționale și promoționale. Programele de loialitate, funcția de chat, localizarea geografică, voucherele online, precomanda și multe alte funcții din aplicație îi pot convinge pe utilizatori să facă mai des cumpărături online. 
 

3.    Oferă valoare clienților.

Accesibilitatea digitală este probabil cea mai importantă tendință a prezentului în lumea afacerilor, iar aplicațiile mobile se încadrează perfect în acest domeniu. Clienții nu mai vor să facă apeluri telefonice pentru a comanda un produs. Ori, să aștepte până când un consultant se va elibera pentru a-i oferi informații suplimentare. Ei preferă să plaseze o comandă doar prin atingerea ecranului stând confortabil pe canapea. Faptul că aveți grijă de timpul și confortul lor îi face să se simtă valoroși.
 

4.    Convertesc mai bine vizitatorii în cumpărători

Aplicațiile mobile îi stimulează pe potențialii clienți să facă o achiziție, mai ales că au posibilitatea să achite comanda cu un singur click. Mai mult, rata de conversie a aplicațiilor mobile este cu 200% mai mare decât cea a site-urilor mobile. Aplicațiile vă pot oferi o creștere esențială a cifrei de afaceri anume datorită contactului direct cu clienții – cu cât veți fi mai aproape de ei, cu atât veți vinde mai mult.


5.    Te ajută să cunoști publicul țintă

Utilizarea datelor analitice ale site-urilor web despre clienți a revoluționat activitaea e-commerce la nivel mondial și a dus la dezvoltarea magazinelor online. Acum, datorită aplicațiilor mobile, pot fi colectate și mai mule date despre utilizatorii lor. Pe lângă feedbackul pe care aceștea îl lasă în aplicație – reclamații, comentarii, recenzii, pot fi analizate date legate de comportament. Ce caută utilizatorii cel mai des, ce pagini din aplicație vizitează și cât timp rămân pe ele – sunt informații necesare pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului, pentru a elabora campanii publicitare eficiene și pentru a crea produse mai bune. În baza istoricului de căutare și cumpărături al utilizatorilor din aplicație, le puteți oferi informațiile potrivite despre reduceri și oferte la produsele care îi interesează.
 

Dacă afacerea pe care o conduceți a tot evitat până acum să intre în buzunarul clienților, potențialilor clienți sau al partenerilor, acum este timpul! Și nu uitați – mulți dintre concurenții dvs. investesc deja timp și bani în dezvoltarea propriilor aplicații mobile!