logo
Viber Phone Whatsapp
top button Created with Sketch.

De ce afacerea ta are nevoie de un blog?


Salut prieteni, acest articol va fi unul special, vă vom povesti despre conceptul de blogging și aportul acestuia pentru o afacere online!
Blogul este instrumentul perfect prin care compania se poate asigura că poveștile ajung la clienți. Prin intermediul blogului vorbești practic cu cititorii tăi și îi faci pe aceștia să capete interes și să interacționeze cu brandul tău. 
Tot blogul este instrumentul ce îi ține aproape pe clienți de afacerea ta. El se asigură că tu ești vizibil zilnic și că determini interacțiuni prin informarea și prin întreținerea relației cu clientul, din această perspectivă, un foarte bun vânzător. El menține mereu legătura cu clienții tăi.


Prinde cele mai importante atuuri a unui blog:

 

Prieten cu SEO
Știm că procesul de optimizare SEO pune accent pe conținut. Care sunt factorii de care trebuie să ții cont când faci SEO și cum te ajută blogul în acest sens? Trebuie să iei în calcul relevanța acestuia pentru cititor, calitatea sa și trebuie să te axezi pe ceea ce caută cititorii. Luând în calcul toate acestea, trebuie să postezi conținut care să respecte toți acești factori, pentru ca Google să indexeze conținutul și să te poziționeze mai sus în căutări.
Astfel fiecare articol postat poate genera mai mult trafic de timp „long tail”, acoperind și mai multe căutari din zona ta de activitate. Tot la beneficii SEO putem aminti și despre link-urile interne din site-ul tău. Cand te-ai hotarât să scrii un articol pe blog este indicat să faci un mic studiu pe cuvintele cheie legate de subiectul acelui post.

 

Umanizează brand-ul
Orice companie are o poveste. Orice companie are angajați, are proiecte noi și are situații și activități diverse despre care vrea să povestească tuturor celor interesați. Iar acest lucru este normal, logic gândind, deoarece comunicarea este cheia succesului între o companie și clienții ei. 
Scrie despre ce ai facut, despre viziunea companiei tale chiar și despre planurile tale de viitor. Azi, mai mult decât oricând clientul trebuie sa fie informat, iar de regulă informația este transmisă de la om la om.

 

Sharing is caring
Blogul este o minunată sursă de a atrage trafic pe site-ul tău, prin distribuirea articolelor în mediul social. Gândește-te la un exemplu simplu: dacă scrii un articol pe zi și îl distribui pe Facebook ai din start un plan editorial ce cuprinde cel puțin 30 de postări lunare.
Acestea vor genera interactivitate pe Facebook, însă în același timp îți vor trimite și vizite pe site. Din acest punct de vedere, blogul este un instrument esențial pentru o companie. Blogul este ca un magnet, atât pentru Google (el își trimite roboțeii după conținut util, relevant, optimizat) cât și pentru vizitatorii tăi (articolele interesante vor primi click-uri, iar aceste click-uri vor reprezenta vizite pe site-ul tău).

 

Relație sănătoasă cu audiența
Ai un produs sau un servicu pe care îl vinzi? Explică asta clienților tăi prin articole educative, învață-i cum să folosească produsul tău, dă-le un motiv în plus să revină pe site-ul tau. Postările din blog sigur aduc un plus de valoare firmei tale în ochii celor care le citesc. Scrie articole atât de bune încât cei care le citesc să fie mândri că le postează pe conturile lor din social media, acest lucru sigur te ajuta sa-ți crești vizibilitatea în online.


Sfat util : „Scrie pentru oameni, nu pentru motoarele de căutare”.