logo
Viber Phone Whatsapp
top button Created with Sketch.

Mai multă realitate virtuală în e-commerce


Dacă acum 4-5 ani în urmă realitatea virtuală (VR) era doar un subiect ipotetic, astăzi ajungem să fim martorii unei adevărate explozii a realității virtuale. Multă lume presupune că tehnologiile VR au început să se manifeste datorită spațiului metaverse lansat la sfârșitul anului 2021 de către fondatorul companiei Facebook.

 

Realitatea virtuală reprezintă o experiență simulată care poate fi din lumea reală sau complet diferită de aceasta. Industria VR este în creștere într-un ritm rapid, dimensiunea pieței de hardware și software de realitate virtuală, de consum fiind proiectată să crească de la 6,2 miliarde de dolari în 2019 la peste 16 miliarde de dolari până în 2022.

 

Cererea pentru experiențe de cumpărături noi și îmbunătățite a crescut. Comportamentul clienților față de comerțul electronic s-a schimbat enorm. Noile rase de cumpărători online – în special Generația Z și Millennials – doresc să interacționeze digital cu produsele dvs. înainte de a vă vizita magazinul.

 

Cu tehnologiile AR și VR, consumatorii se cufundă într-o lume digitală în care pot găsi rapid produse și le pot încerca înainte de a finaliza efectiv achiziția. Aceste tehnologii de ultimă oră perturbă complet experiența clienților, transformând un prospect într-un cumpărător.

 

Iată primele 7 tendințe VR de comerț electronic pentru 2022.

  • 1. Magazine virtuale
  • 2. Navigare în magazin
  • 3. Soluții virtuale de încercare
  • 4. VR pentru case și apartamente
  • 5. Manuale interactive de utilizare
  • 6. Filtre de realitate augmentată
  • 7. VR pentru experiența în magazin
  •  

Primul magazin care și-a „încercat norocul” este H&M care a deschis un magazin virtual în metaverse - CEEK City. 
Hainele pot fi achiziționate doar cu criptomoneda CEEK, moneda internă a acestui metavers.
Evident, vor exista mii de mărci care vor apărea în metavers în 2022.

 

Mai nou a fost lansată versiunea beta închisă a aplicației Spark AR Go, care permite oricui să-și creeze propriile efecte AR pentru Instagram. Astfel publicitatea AR devine un must în industria comerțului online.

 

Virtual Reality oferă beneficii reale și măsurabile mărcilor online, iar tendințele lor pentru viitor sunt clare. În timp ce vorbim, aceste tehnologii au adus deja transformări tangibile multor companii de retail, de la mobilă și bunuri de lux până la mașini și multe altele.

 

Ar fi inutil să declarăm că investiția în VR este acum una dintre cele mai sigure modalități prin care compania dvs. de comerț electronic poate atrage noi clienți, crește vânzările, reduce numărul de returnări ale produselor și poate fideliza clienții.